salut
vreau sa-mi achizitionez si eu un Aktiv de la first bike acum e destuul de ieftin 1700 lei.
ce parere aveti?
vreau sa-l folosesc la naveta aprox. 10-15 km in fiekare zi(dus-intors) de la servici
astept parerile voastre
mersi
Toggle shoutbox Shoutbox
|
Page 1 of 1
First Bike Activ
Posted 09 August 2010 - 08:48 PM
NU sunt profesor si nu stiu ce ti-au spus ceilalti dar mai bine un scuter.Activul are un motor fiabil dar are schimbator de viteze manual si oricum cand te vei duce in magazin sa-l cumperi ti-l vor vinde la pretul de 19 mil 900 de mii cu casca, alarma si antifurt.In afara de asta Modelul activ e facut pentru mecanici desavarsiti pentru ca vei avea de schimbat piese cam des la el ,si chiar daca mopedul e se pare ieftin piesele sunt destul de scumpe. exemplu transmisia se buleste si ca sa schimbi sa pui nou te costa toata cam4 milioane.Parerea mea i-ati un scuter.Evident nu cel mai scump si nici cel mai lung pentru ca vei avea probleme cu manevrabilitatea.Gandeste-te de asemenea la capacitatea rezervorului,sa nu depaseasca 50 cm3 dak nu ai carnet,unde i-l tii etc.CEZARCC GL.
Posted 09 August 2010 - 09:59 PM
1- daca stii sa schimbi vitezele nu bulesti cutia de viteze .
2- are 4 viteze dar au rapoarte scurte
3-In concluzie daca te pricepi la cutii manuale este mai fiabil Activ decat un scuter .
4-Are plusuri - transmisie pe lant
- demaraj putin mai mare ( f putin )
5- minusuri - trebue sa schimbi vitezele mereu mai ales daca stai intr-un orash aglomerat
- sa de o persoana ( un scuter are de doua pers stai mai lejer )
6- Alegerea e a ta si numai a ta ... daca ai A sau A1 cauta sa iei expert seamana cu Activ dar e de 100 cmc
Bafta la o alegere cat mai buna .
2- are 4 viteze dar au rapoarte scurte
3-In concluzie daca te pricepi la cutii manuale este mai fiabil Activ decat un scuter .
4-Are plusuri - transmisie pe lant
- demaraj putin mai mare ( f putin )
5- minusuri - trebue sa schimbi vitezele mereu mai ales daca stai intr-un orash aglomerat